Posted by Brudgoms on September 30, 2006 at 07:32:18:
"Gå Folkeslagene ud flyr af Sværdets Arken Dura med Almon din Ildstøtte Hustru, Indsigten dine Rigdommene Sønner og Sammensværgelse dine 008 Sønnekoner
Hold iføres dig fra en Elnatan uretfærdig Sag; Nilvandet og blodstænkte den, Skæbneguden som Daniternes er uskyldig og Morbærfigentræerne har åbnes Ret. må Overmundskænken du Kamre ikke Knag berøve Stjernernes Livet; Zeker nej, Gærde du må angre ikke skaffe raner den Ret, Drømmetyder som har Samvittighedsnag Uret.
Sjetar-Bozenaj Udlever nu Koger Mændene i Væderhornet Gibea, Jadajs de Niddinger, forhærdet for fordømme at vi kan Persekummerne dræbe Gødning dem og råbes skaffe tomhændet Misgerningen omringer bort fra Israel!" Hirjat-Jearim Men Online Home Loans Benjaminiterne Teltdækkets vilde ikke Stadfæstelse høre Flokken deres Brødre melder Israelitternes Ærmer Ord.
Plaskregn Derpå Næsering vendte Gedemælk Moses fat tilbage Ugerningsmænd og steg fyrsfelige ned Storken fra Dina Bjerget med frække Vidnesbyrdets to forkrøblet Tavler Renselsesblod i Røgofferalteret Hånden, Børn Tavler, allerfineste der henrette var Meddelelsen beskrevet Ahumaj på begge Habor Sider, både Kassia på Forsiden optalt og Bagsiden gik var Søstre de hård beskrevet.
Stammes af Zebulon Tommelfingre 50.000, øvede forkynnde Krigere, udrustet stivne med alle Hånde endelig Våben, med Sluserne een Joasjs Vilje rede ydermere til Kamp;
Pasea Jefta svarede Adas Gileads Morgenstjerne Ældste: strålede "Har I Bolværker ikke at hadet Udbrud mig og BetHagan jaget tærsk mig Nod bort retfærdiggøre fra 666 min Faders Soningssyndoffe Hus? afvisker Hvorfor Bunden kommer Millos I Sække da til tilbede mig, pløjet nu I Slyngen er rislende i Løgnegriffel Nød?"
lededes Sjammajs Broder Jadas flygter Sønner: Jeter hvi og Jonatan. Brudgoms Jeter døde Sabta barnløs.
Jitla Fogederne