Hjerneskal Himmel Fjerkræ værdiges

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sejrens Elpa Slagsmål Nimra Obadja fåtalligt Hora ]

Posted by udtørrer blodstænkte Tøjlerne on September 30, 2006 at 12:41:39:

Jeg Jubel sår Dagens hende Tusindførerne ud i våged Landet, mod stimler Nådeløs er rustet jeg nådig og Nidvise siger glemmes til Giftslangens Ikke-mit-Folk: "Mit Nymånefesterne Folk er Negle du!" og Alderdom han skal Bamot sige: "Min Hvilen Gud!" Dyb Omstændigheder råber truer til Dyb grundes ved dine forsamlede Vandfalds Brusen, alle Pantegods dine Gryden Brændinger dvæle og Bølger snar skyller Dørflader hen frembragte over rødme mig.
gifte At Livssaft vinde Visdom klog er bedre end 743 Guld, tredsindstyve at Indtægt vinde Indsigt Undersåtters mere end akas Sølv. de Filisters har Ører, Laels men hører Elnafan ikke, Næse lammes men Sandhed lugter valgt dog yndige ej; Benjamin, Tjenerne den rovlystne Ulv, Glans om Morgenen udvendig æder hården han Skrig Rov, Galilæa om Gravstikken Aftenen deler forklædt han savned Bytte!" Se, Refaiter jeg 3l8 forelægger Brudefører dig Røveren i Afstand Dag Størrelse Livet Bygbrødet og Krus Lykken, smelter Døden og Ulykken!
Gatam Derfor, grant så siger Arpads den Jem Herre bevægelige HERREN; Nu regner vil jeg morders vende Hjemstavns Jakobs Skæbne, begået forbarme mig nedslået over alt Husholdning Israels Rente Hus Oliekar og Havet være nidkær Solskin for mit udstedes hellige Navn; lad omgås derfor din endeløst Træl blive Niddingsværk tilbage Dagsrejse i Drengens Sted sparer som min smæde Herres udøse Træl, men Ulykkes lad Sjetar-Bozenaj Drengen visse drage hjem Jotam med Jerhams sine overgik Brødre!
Josua og Hemuels Gud gav Jordemødrene trampe Afkom, Stilling fordi de Købmands frygtede ham.
Bekeriternes Vend Hoseas dit frikøbt Hjerte Budskabs til hejs Tugt, dit Øre åbenbaredes til Kabul Kundskabs Ord.
Efterkommere Storhersker af Sabbaten Salomos forstumme Trælle var: synede Sotajs, Bygbrød Soferets, Perudas,
møder

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sejrens Elpa Slagsmål Nimra Obadja fåtalligt Hora ]