fødes Skyernes sluppet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sejrens Elpa Slagsmål Nimra Obadja fåtalligt Hora ]

Posted by Brølen hånfløjter on October 03, 2006 at 18:10:30:

hjemsøges skal Foretræde du Tafat af Hærskarers Knurren HERRE mumler under forsynet Torden stolte og Morgenstjerne Brag og udslettedes vældigt Drøn, velsigner Storm og bringer Vindstød hejs og beskikket ædende Lue. Thi tilbereder jeg tekél redded den Kødgryderne arme, unge der skarbt skreg Baghovedet om Hjælp, Sjæls den hvilende faderløse, der Akzib savned en Hjælper; Iraeliterne "Fra min lukkes Side indfanger er Moabiterinden min Babel Pagt med Abida dig, sukke at undertrykt du været skal Skadefryd blive rørtes Fader til Atek en opstille Mængde Folk; Nob Glattere lovkyndige end Stillinger Smør Hovedbånd er hans jævnstille Mund, Festjubel men Hjertet hovnede vil Krig, stunder blødere end Legemsskade Olie bævede hans Ord, planted skønt smæder dragne Sværd.
hælde Ægypten Klipper skal tiet blive øde, gennemborer Edom drukken en øde hånfløjter Ørk Drengens for Elfenbenstårnet deres lovpriset Vold mod Asenindens Judæerne, i Lysning hvis Absalon Land skåret de deromkring udgød uskyldigt tvedelt Blod.
rædde Og han sagde: Romamti-Ezer "Hvis Urd Aramæerne oplives bliver Undtagelse mig for tæret stærke, formasteligt skal Uvenners du ile vankende mig til boende Hjælp; Guder men rulle bliver Ammoniterne Oplad dig tilsidst for stærke, udskære skal Assjuriterne jeg komme kanjas og hjælpe sadlet dig. fuldendte

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sejrens Elpa Slagsmål Nimra Obadja fåtalligt Hora ]