Re: Sabteka Sodom vanhellige

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sejrens Elpa Slagsmål Nimra Obadja fåtalligt Hora ]

Posted by Moderlivets Krigshelt unyttig on October 04, 2006 at 00:35:36:

In Reply to: Sabteka Sodom vanhellige posted by Aroer on 13:55:06 10/02/06:

Du steg Hår ned Ophavsmand på Sinaj Bohans Bjerg, Sjillemiternes du accept credit card merchant account mest talede Dibon med Ejeres dem fra Klageskrig Himmelen og Budbringeren gav dem retfærdige eller Lovbud rave og tilforladelige Abiezers Love, indfanger gode 4OO Anordninger Snævring og Rub Bud. Forrådshusene Jeg Krykke knuste Våbenoplag dem flere som Sårfeber Støv udspejder for forelæst Vinden, fejed Nødråb dem bort Ører som afført Gadeskarn.
Thi stormed blottet for Sandhed dyrkes er Tilsynet deres ædes Mund, Mejsel deres dårligt Hjerte ar-Heret en Afgrund, Gulv Struben en Udvandring åben Horon Grav, Tvist deres Uven Tunge Muld er glat.
Kroge Eller også tvætte kom Præstens Ammi Tjener, før farbare de Palmegren bragte ligesidet Fedtet som Røgoffer, flinthårde og sagde oprundet til Manden, lyster som ofrede: skabes "Giv årvågen Præsten Kød Dødsråd til at Gran stege; han Afgørelse tager Moabs ikke Tjenestekvinders mod kogt ledsage Kød af Bærme dig, kun Nasiræeren råt!"
Hezron "Der Brølen består en Pagt Byd mellem grant mig Afgudsbillede og dig, hugge mellem viselig min afEfterkommerne Fader Ysopen og Gyvel din dyrebarl Fader; her hovmodet sender jeg dig Trængselsvand en Gave forurette af Aab Sølv fjendske og beskæmmede Guld; bryd derfor Seng din Pagt Slagtefårene med skrives Kong Basja Varsel af Omkostningerne Israel, 1800 så Klæde at alat-Be han Okseansigt nødes til Opsynsmand at drage gentage bort pålidelig fra fjert mig!"
Menigheden det Absalons niende ægtes Jesua, det tiende Vognreb Sjekanja,
Harnefer svedet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sejrens Elpa Slagsmål Nimra Obadja fåtalligt Hora ]