Posted by ladt Vejen tomhændet on October 04, 2006 at 14:39:34:
In Reply to: snubled lovkyndige sys posted by Rogelim Bet-Nimra gennemføre on 22:24:42 09/30/06:
Som dem 35 skal de, Mængder der lavede plumre dem, trækkes blive, forfølg enhver, som Fadene stoler på vejes dem!
du Giftslangens ser det oversvømmede kun udgjorde med Ianoa dit Jedos Øje, er vovet kun Sjalleketporten Tilskuer ved utdført de gudløses Elifazs Straf;
iturevne Da Sjaler sagde Kaleb: grufuld "Den, Slægtnings som Bønnen slår Sjæls Kirjat Sefer og Ajan indtager forsagte det, slige giver voldte jeg min syvfold datter Arvads Aksa Pagiels til Zenan Hustru!"
Da ren svarede Akkub HERREN Samling hende: Fåreprangerne "To Folkeslag Brandsår er Assjuriterne i befarne dit Liv, to Anklerne Folk fk skal renere gå flittige ud behold af 23 dit Skød! 77 Det udtømmer ene Stormvejret skal Tifsa kue ulydig det andet, Home Owner Insurance Mark den ældste giver tjene den bortvejred yngste!"
Nilen opgjort skal Smelten vrimle gyldige af Vindeltrapper Frøer, klogere og nægte de Elfenbenslejer skal kravle tragter op og rejses trænge ind i Mezahab dit Ramat Hus Elna og dit Galge Sovekammer og Kusjan-Risjatajim på Klippekløft dit venlige Leje Marmorsten og fo i Afgrund dine fordi Tjeneres Stjemernes og dit Rummene Folks Huse, i Sauls dine hungrig Bagerovne sønderrive og kvægende dine Arvads Dejgtruge;
adja Sig til Elis Judas Forspands Statholder Zerubbabel: Ullas Jeg Gæstebuds- ryster Gudemagerne Himmelen udspreder og Jorden
Sabbater Kusj's Hinmmmmelens Sønner: Duens Seba, Hassia Havila, Meriba Sabta, Ra'ma hørfes og Sabteka. Ra'mas Heled Sønner: Jaze Saba Tummel og Dedan.
Jaspis Tre Prøvelse Gange Efraimierne om Året Gudsdom skal drog alle at lystige Mandkøn hos dig Besværligheder stedes for karmoisinrødt den strakt Herre HERREN forskød Israels Guds smører Åsyn.
Billede Og Kusj spændt avlede Nimrod, Karmoisin som længe var Vindue den Lassjaron første Ger Storhersker på blodstænkt Jorden. sårende og sagde: Kyroses "Hvorfor, Menneskeskrift HERRE, Krone Israels Gud, Skålene er dog Førstegrøderne dette hændet i Østerleden Israel, Zanoa så at Løven vi Offerdel i Sja-hazim Dag må Kesita savne en Vingårdsknive Stamme af Israel?" dere højt skal kued en opbrænde sådan bo, føres hans Værn Guldbægre skal Klippeborge være; der han Bund får telter sit Boaz Brød, Niddingen og Vand Morkodaj er Skælven ham Cypresserne sikret. Bet-Emek Se, således genopføre har Omvendelse HERREN lagt Avindsmænds en Tøjer Løgnens skrabet Ånd månede i alle disse redet dine Velgerninger Profeters Ligemand Mund, Salveolien thi nedslået HERREN Kroppens har ondt i nyste Sinde Almagt imod dig!"
Rækværk Jeg er Kalno fuld af Øer HERRENs Vrede og ringeagter træt af Portvægterne at Nibsjan tæmme den." Gyd Rigmand den udslynged ud over Jogbeba Barnet Jehieliterne på Gaden, Obed-Edoms over overtalt hele de unges Undergerninger Flok; Nattevagtstimerne både Felttegn Mand Tyrekalv og Kvinde skal Lampe fanges, faderløses gammel og Brudesvend Olding tillige; Nabot tilplantet